OBJEKTIF DAN PIAGAM PELANGGAN

OBJEKTIF


1.                    Murid mahir menggunakan semua kemahiran komputer yang telah dipelajari.

2.            Melahirkan pelajar yang berpengetahuan ICT agar menjadi warganegara yang berdaya saing pada masa hadapan.

3.              Melahirkan pelajar yang berkeinginan dan berkebolehan untuk memberi sumbangan kepada sekolah, masyarakat dan Negara.

4.            Menggalakkan penggunaan makmal komputer sebagai satu sistem yang menjana minat di kalangan pelajar mengenai teknologi maklumat.


PIAGAM PELANGGAN


1.        Memastikan keselamatan pengguna terjamin semasa berada di dalam makmal komputer.

2.      Setiap masalah yang dihadapi oleh pengguna dapat diselesaikan sebaik mungkin.

3.      Pengguna dapat menikmati kemudahan yang ada di dalam makmal komputer dengan selesa.


4.     Menyediakan prasarana yang mencukupi bagi setiap pengguna.

5.      Pengguna dapat mengakses internet dengan cepat dan mudah.

No comments:

Post a Comment

Jumlah Pelawat